Se incarca ...
Istorie

Acest exemplar Bugatti Ventoux a fost unul dintre ultimele zece realizate din acest model. Dupa Salonul Auto de la Paris din octombrie 1938, atelierul Bugatti a oprit productia modelului Ventoux cu caroserie in 2 usi si 4 locuri. Productia a fost redusa la asamblarea modelului sedan Galibier din 1939. Aproximativ 30 de astfel de unitati au fost produse inainte de izbucnirea razboiului.

  • Bugatti VP 57
  • Bugatti VP 57
  • Bugatti VP 57
Descriere

Acest exemplar Bugatti Ventoux a fost unul dintre ultimele zece realizate din acest model. Dupa Salonul Auto de la Paris din octombrie 1938, atelierul Bugatti a oprit productia modelului Ventoux cu caroserie in 2 usi si 4 locuri. Productia a fost redusa la asamblarea modelului sedan Galibier din 1939. Aproximativ 30 de astfel de unitati au fost produse inainte de izbucnirea razboiului. Gangloff era responsabil de productia modelelor cabrio Aravis cu 2/3 locuri si Stelvio cu 4 locuri.

Acest Ventoux, cu numarul de sasiu 57704, motor 503, a iesit pe poarta atelierului de caroserii pe 8 septembrie 1939. Era vopsit in nuanta gri La Baule, iar la interior, avea finisaje din piele Havane. Masina a fost utilizata pentru demonstratii in timpul Salonului Auto de la Paris din 1938, care se desfasura in cadrul Grand Palais. A fost transportat la Paris cu trenul pe 14 octombrie. Nu exista niciun model de caroserie Ventoux in cadrul standului Bugatti de la salon deoarece urma sa inceteze productia acesteia. Modelul 57704/503 a fost apoi vopsit in verde oliv si utilizat ca vehicul de test in cadrul showroom-ului Bugatti de pe Avenue Montaigne 46, din Paris.

Acest uimitor exemplar Bugatti Ventoux este echipat cu un plafon rar, tapiterie luxoasa si detalii de caroserie care evidentiaza design-ul extraordinar Bugatti. Masina a fost restaurata de maestrul Henri Chapron, in 1969. Sasiul si componentele mecanice i-au fost incredintate lui Fernand Lacour. Proiectul de restaurare a fost supervizat de Christian Huet. Dupa o munca de doi ani, modelul Bugatti a parasit atelierul lui Chapron, in decembrie 1971.

In februarie 1982, exemplarul se indrepta spre resedinta Lecoq, pe strada Charles Schmidt 25, Saint Ouen, Paris. Numarul sau de inmatriculare era 7874 GX 93. Marele restaurator a pastrat masina in stare impecabila, utilizand-o foarte rar. Astazi, kilometrajul sau indica 70,532 km, iar istoricul sau confirma faptul ca este cifra exacta. Acest Ventoux este unul dintre ultimele zece asamblate in atelier si unul dintre cele 120 realizate in a doua serie de la debutul in cadrul Salonului Auto de la Paris, din octombrie 1935. Putine modele Bugatti au avut sansa de a fi pastrate in conditii exceptionale si sa fie detinute de experti renumiti. Aceasta masina este intr-o configuratie foarte apropiata de cea in care a parasit atelierul de productie si este prezentata in conditii foarte bune.

Un model similar a aparut in pelicula din 1981 „Saturday the 14th”, regizat de Howard R. Cohen si produs de Julie Corman.

Acest exemplar are 70,532 km la bord.

Nr. sasiu: 57704

Tip motor: 8 cilindri in linie

Capacitate cilindrica: 3,257cc

Putere: 135cp

Transmisie: Manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis