Se incarca ...

Chevrolet Corvette Challenge Race Car 1988

Istorie

Construita de catre Protofab Engineering, care ulterior a devenit Pratt & Miller Engineering, acesta este unul dintre cele 56 de Corvette special modificate pentru a participa la cursele din cadrul competitiei SCCA Challenge

  • Chevrolet Corvette Challenge Race Car
  • Chevrolet Corvette Challenge Race Car
  • Chevrolet Corvette Challenge Race Car
Descriere

In 1988, Sports Car Club of America (SCCA) a exclus din cursele puse la punct de aceasta organizatie toate modele Corvette de serie. Motivul pentru care au fost excluse a fost acela ca niciun Corvette nu mai fusese invins in ultimii trei ani de curse nici macar de cele mai bune masini sportive din lume. Competitorii s-au plans atat de mult, incat cei cu putere de decizie au fost nevoiti, in cele din urma, sa actioneze.Pentru a-I multumi pe cei de la Chevrolet, oficialii SCCA au creat o serie de curse specifice pentru Corvette. Seria purtat numele Corvette Challenge, iar Chevrolet a acceptat provocarea. In urma acestei decizii au aparut masini de curse fabuloase, asa cum este acest exemplu care a facut parte din celebra Colectie Ed Foss.

Corvette Challenge a durat doi ani (1988 si 1989), competitia fiind difuzata pe un post TV nou, denumit SpeedVision. A avut un impact urias in randul fanilor motorsportului american, pentru ca sublinia talentul pilotilor fata de expertiza ingineriei.

Construit de Protofab Engineering, care ulterior a devenit Pratt & Miller Engineering, acesta este unul dintre cele 56 de exemplare Corvette modificate special pentru a participa la cursele din cadrul competitiei Corvette Challenge by SCCA. Masina a fost pusa pe grila de start de echipa Miller Racing si a fost pilotata in noua dintre cele 10 curse din 1988 de Robin Dallenbach. Acesta a reusit sa termine toate cursele, cu exceptia uneia. Cea mai buna clasare a fost un loc 12 in cursa de pe circuitul Portland International Raceway.

Masina ofera un motor V8 cu transmisie manuala Doug Nash 4+3, cu roll-cage siguranta si plasa pentru ferestre, scaune de tip scoica pentru circuit, plafon din fibra de sticla si jante din aliaj usor Dymag cu anvelope Goodyear Eagle.

Acest exemplar a rulat 13.500 de kilometri (8400 mile).

Serie de sasiu: 1G1YY2182J5113666

Tip motor: V8

Cilindree: 5.735 cc

Putere: 245 CP

Transmisie: Manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis