Caroseria modelului F12berlinetta a fost conceputa de Centrul de Design si Stil Ferrari si de Pininfarina si imparte unele elemente de stil cu alte modele recente Ferrari. Printre acestea se numara grila fata similara cu cea a modelului FF si blocurile optice asemanatoare modelelor FF si 458 Italia. Interiorul, bazat de asemenea pe cel al modelului FF, ofera tapiteria "Frau Leather", insertii de aluminiu Alutex si fibra de carbon, plus un portbagaj mai mare comparativ cu cel al lui 599. A fost cel mai puternic Ferrari de strada in momentul lansarii.
Caroseria modelului F12berlinetta a fost conceputa de Centrul de Design si Stil Ferrari si de Pininfarina si imparte unele elemente de stil cu alte modele recente Ferrari. Printre acestea se numara grila fata similara cu cea a modelului FF si blocurile optice asemanatoare modelelor FF si 458 Italia. Interiorul, bazat de asemenea pe cel al modelului FF, ofera tapiteria "Frau Leather", insertii de aluminiu Alutex si fibra de carbon, plus un portbagaj mai mare comparativ cu cel al lui 599.
F12berlinetta are un motor V12 aspirat de 6.262 cc, acelasi de pe FF, dar care in acest caz dezvolta 730 CP la 8.250 rpm si are un cuplu 690 Nm la 6.000 rpm. A fost cel mai puternic Ferrari de strada in momentul lansarii. F12berlinetta accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,1 secunde, de la 0 la 200 km/h in 8,5 secunde, iar viteza de top este de peste 340 km/h. Teoretic, F12berlinetta poate atinge o viteza maxima de 362 km/h.
Motorul modelului F12berlinetta a fost conceput pentru a fi mai eficient si mai puternic decat cel de pe 599. Sistemul de gestiune electronica a motorului este dotat cu sistemul start-stop HELE pentru a reduce consumul de combustibil la rularea in oras. Ferrari spune ca F12berlinetta poate ajunge la un consum de 15,7 litri/100 km, o imbunatatire de 30% comparativ cu 599, si are emisii de CO2 de 350 g/km.
F12berlinetta a fost conceput cu ajutorul celor mai avansate tehnici aerodinamice dezvoltate de Ferrari, bazate pe programele din Formula 1 si pe 599XX, modelul fiind dezvoltat in tunelul aerodinamic prin teste CFD. Un element notabil este Aero Bridge, un canal de aer care curge dinspre capota pe flancuri si pe lateralele masinii, creand un efect care mareste forta de apasare. O alta inovatie e reprezentata de conductele Active Brake Cooling, care primesc un flux de aer pentru racire doar cand franele sunt supraincalzite, in restul timpului fiind acoperite pentru a reduce coeficientul aerodinamic al masinii. F12berlinetta produce o forta de apasare de 123 kg la 200 km/h – o crestere cu 76% fata de 599 GTB – si are un coeficient aerodinamic de 0.299.
Masina este construita in jurul unui cadrul din aluminiu dezvoltat impreuna cu Scaglietti. Sasiul este construit din 12 aliaje diferite de aluminiu si are o rigiditate structurala imbunatatita cu 20% fata de 599, in timp ce greutatea a fost redusa cu 70 kg. Centrul de greutate a fost coborat cu 25 mm. Distributia maselor pe F12berlinetta este de 46% pe fata si 54% pe spate.
Acest exemplar are un rulaj de 1.230 km.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro