Pentru a-si atinge obiectivele legate de performantele modelului LaFerrari, Ferrari a apelat doar la experienta echipei din Formula 1 in ceea ce priveste alegerea materialelor, designul si ingineria, dar a mizat si pe expertiza lui Rory Byrne, designer celebru de monoposturi de Formula 1 responsabil pentru nu mai putin de 11 titluri mondiale castigate de echipa italiana in Marele Circ.
LaFerrari este primul model hibrid care dezvolta 963 CP si a fost construit in doar 499 de unitati, achizitionate de clienti atent selectati.
Pentru a-si atinge obiectivele legate de performantele modelului LaFerrari, italienii de la Ferrari nu au apelat doar la experienta echipei din Formula 1 in ceea ce priveste alegerea materialelor, designul si ingineria, dar au mizat si pe expertiza lui Rory Byrne, designer celebru de monoposturi de Formula 1 responsabil pentru nu mai putin de 11 titluri mondiale castigate de echipa italiana in Marele Circ.
Un grup de lucru format din ingineri ai echipelor Ferrari din GT si F1 au conceput sasiul care trebuia sa ofere rigiditate maxima si masa minima, in ciuda constrangerilor legate de incorporarea sistemului hibrid. LaFerrari a fost prima masina cu tehnologie hibrida fabricata la Maranello.
In timpul fazei de dezvoltare, anumite functii au fost integrate in sasiu pentru a reduce din greutate. Un exemplu este structura scaunelor construita ca parte integranta a sasiului, solutie care scade din masa masinii, asigura o arhitectura mai compacta si coboara centrul de greutate. Aceste solutii garanteaza o imbunatatire semnificativa a caracteristicilor de performanta comparativ cu sasiul modelului Enzo: rigiditatea torsionala a crescut cu 27%, in timp ce masa masinii a scazut cu 20%.
Sasiul este construit in intregime la uzina din Maranello, in acelasi loc unde sunt asamblate si monoposturile de Formula 1, folosindu-se aceleasi materiale si procese de productie. La fel ca in Formula 1, sunt folosite materiale compozite derivate din industria aeronautica, un exemplu fiind cele patru tipuri diferite de fibra de carbon, intrucat fiecare zona a caroseriei a fost conceputa sa functioneze si sa reziste unui tip diferit de solicitari fizice.
Motorul V12 de 6.262 cc dezvolta 800 CP, iar motorul electric produce 163 CP suplimentari, ceea ce inseamna ca sistemul hibrid poate genera peste 960 CP. Datorita saltului tehnologic masiv reprezentat de sistemul HY-KERS, LaFerrari este cel mai performant si mai eficient model Ferrari construit vreodata. Utilizand experienta obtinuta prin utilizarea sistemului KERS in competitii, echipa de ingineri a adaptat pachetul tehnologic pentru utilizarea pe o masina de serie. Sistemul HY-KERS garanteaza integrarea perfecta a motorului V12 si a motorului electric, oferind performante extreme si eficienta maxima.
LaFerrari este primul model hibrid care dezvolta 963 CP si a fost construit in doar 499 de unitati, achizitionate de clienti atent selectati.
Acest exemplar are 95 de kilometri la bord.
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro