Se incarca ...
Istorie

Dino 308 GT4 a reprezentat o serie de premiere in gama Ferrari. A fost primul si ultimul Ferrari de serie desenat de Bertone, iar forma sa angulara este in mod evident diferita de liniile desenate de Pininfarina pe modelele lansate inainte si dupa acesta. A fost, de asemenea, primul model Ferrari cu motor central si configuratie interna 2+2 locuri. In sfarsit, Dino 308 GT4 a reprezentat primul Ferrari de serie cu motor V8.

  • Ferrari 308 GT4
Descriere

Modelele Dino 308 GT4 si 208 GT4 au fost masini construite de Ferrari cu motor V8 amplasat central si cu o configuratie de tip 2+2 locuri. Dino 308 GT4 a fost lansat in 1973, linia fiind completata cu 208 GT4 in 1975. Modelele au fost vandute sub brandul Dino (acesta era folosit pentru a sublinia modelele Ferrari cu motoare non-V12) pana in mai 1976, cand au primit si logo-ul Ferrari. GT4 a fost inlocuit in 1980 de modelul Mondial 8, seria totalizand 2.826 de exemplare produse.

Denumirea Dino are la origine numele regretatului fiu al lui Enzo Ferrari. Acesta a murit in circumstante tragice in 1956, iar modelele din aceasta linie au primit numele in cinstea sa.

Dino 308 GT4 a reprezentat o serie de premiere in gama Ferrari. A fost primul si ultimul Ferrari de serie desenat de Bertone, iar forma sa angulara este in mod evident diferita de liniile desenate de Pininfarina pe modelele lansate inainte si dupa acesta. A fost, de asemenea, primul model Ferrari cu motor central si configuratie interna 2+2 locuri. In sfarsit, Dino 308 GT4 a reprezentat primul Ferrari de serie cu motor V8.

Coupe-ul cu doua usi Ferrari Dino 308 GT4 a fost ultimul model construit in gama Dino. Modelul era echipat cu aer conditionat, antena electrica, volan imbracat in piele, diferential cu alunecare limitata, geamuri electrice, sistem de dezghetare a lunetei si geamuri fumurii. Motorul cu 8 cilindri avea 2.926 cc si dezvolta 240 CP. Dispunea de o cutie manuala cu 5 trepte si de frane pe disc.

Acest exemplar este in stare estetica originala: a fost pastrat cu atentie intr-un garaj in ultimii 22 de ani, dupa ce motorul si cutia de viteze au fost complet refacute.

Masina are un rulaj de 92.475 de kilometri.

Serie de sasiu: 13846

Tip motor: V8

Cilindree: 2.927 cc

Putere: 240 CP

Transmisie: Manuala, 5 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis