Versiunile de caroserie Phaeton utilizau stilul deco, foarte raspandit la acea vreme, fiind populare in anii 1920 si la inceputul anilor 1930 prin plafonul textil retractabil si prin lipsa geamurilor laterale. Chrysler 70 oferea o varianta Phaeton entry-level, punandu-le la dispozitie clientilor senzatia de opulenta si o gama larga de dotari de confort care nu erau intalnite decat pe masinile mai scumpe. Au fost produse doar 279 de exemplare in 1930.
Chrysler 70 a fost un nume utilizat de unele modele din familia "70", lansata de Maxwell Motor Company in 1924, cu un an inainte de schimbarea denumirii companiei in Chrysler Corporation. Gama 70 a debutat cu Chrysler B-70 (1924-1925, model cunoscut si sub denumirea Chrysler Six de la motorul cu 6 cilindri de sub capota) si apoi cu Chrysler G-70 (1925-1927). Gama a evoluat in 1927 prin lansarea lui Chrysler "Finer" 70, apoi in 1928 cu facelift-ul Chrysler 72 si a continuat cu Chrysler 75 in 1929. Intre 1930 si 1932, numele Chrysler 70 a revenit in nomenclatura gamei 70 Series, modelul fiind vandut in paralel cu o versiune echipata superior denumita Chrysler 77.
Versiunile Chrysler 70 si 77 din 1930 au fost lansate pe piata intr-un moment in care marca americana devenise deja un nume respectat in industria auto dupa ce doua masini Chrysler 72 in configuratie foarte apropiata de cea de serie au reusit sa termine cursa de 24 de ore de la Le Mans din 1928 pe locurile 3 si 4.
Dar ingredientul principal al succesului gamei 70 a fost motorul cu sase cilindri cu camera de ardere in L dezvoltat initial pentru modelul B-70. Acesta oferea la inceput 68 CP si a reusit, in toate versiunile sale de putere ulterioare, sa fie unul dintre cele mai apreciate motoare de pe piata americana. Cu o cilindree mai mica decat cea a concurentilor, motorul Chrysler reusea sa egaleze sau sa-si depaseasca rivalii la capitolul putere si performante. In plus, era un motor eficient datorita pistoanelor usoare din aluminiu si chiulasei de compresie ridicata disponibila optional. Transmisia a avut initial 3 trepte, dar a trecut la 4 trepte de viteza pe modelele gamei 70 si 77 produse dupa 1930.
Chrysler 70 a fost disponibil in 1930 in mai multe versiuni de caroserie cu doua sau patru locuri, printre care Roadster, Business si Royale Coupe, Convertible Coupe si Royale Sedan. Cea mai populara a fost Royale Sedan, a carei productie s-a ridicat in 1930 la peste 11.000 de exemplare. Versiunea 70 Phaeton, cu 4 usi si 5 locuri, a fost vanduta in acelasi an in doar 279 de exemplare, cele mai putine din intreaga gama Chrysler 70.
Masina era echipata in standard cu un sistem de aprindere Delco Remey, frane hidraulice pe toate rotile, pompa de combustibil mecanica si amortizoare cu arcuri "Paraflex". Motorul beneficia de un carburator amplasat deasupra rezervorului. In partea frontala se observa radiatorul cu profil subtire si farurile globulare.
Versiunile de caroserie Phaeton utilizau stilul deco, foarte raspandit la acea vreme, fiind populare in gama tuturor marcilor in anii 1920 si la inceputul anilor 1930 prin plafonul textil retractabil si prin lipsa geamurilor laterale. Chrysler 70 oferea o varianta Phaeton entry-level, punandu-le la dispozitie clientilor senzatia de opulenta si o gama larga de dotari de confort care nu erau intalnite decat pe masinile mai scumpe. Chrysler 70 Phaeton era mai putin cochet decat anteriorul 75 Phaeton, dar oferea un nivel rezonabil de sportivitate si eleganta alaturi de un design foarte popular la acea vreme.
Acest exemplar 70 Phaeton din 1930 se prezinta intr-o stare foarte buna, fiind vopsit in doua nuante de bronz si brun. Interiorul ofera finisaje din piele neagra si aluminiu lucios.
Aceasta masina are un rulaj de 74.816 mile (aproximativ 120.400 de kilometri).
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro