Masina expusa in Colectia Tiriac este un Chrysler Imperial Convertible CQ Series, dar motorul de sub capota este versiunea "Red Head", ceea ce inseamna ca masina a imprumutat motorul mai puternic de pe cel mai luxos Chrysler de pana atunci: Custom Imperial. Acest exemplar este unul dintre cele doar cinci unitati Imperial CQ cunoscute dintr-o serie de noua masini produse si echipate cu motorul Red Head.
Chrysler Imperial a constituit pentru o perioada indelungata din istoria marcii varful de gama al marcii americane. Chrysler a produs diferite generatii Imperial intre 1926 si 1954 si intre 1990 si 1993. Masinile au fost pozitionate in segmentele superioare, la concurenta cu modelele marcii Cadillac.
In 1931, primul Chrysler Imperial a primit un facelift, iar modelul oferea un nou motor cu 8 cilindri in linie de 6.309 cc. In materialele de promovare din perioada respectiva, modelul era denumit "Imperial 8", titulatura sa facand referire la numarul cilindrilor. Ulterior, acest motor a aparut pe mai multe modele din gama Chrysler.
In 1932 si 1933, Chrysler a oferit modelul Imperial in doua variante: Imperial standard si versiunea superioara Custom Imperial. Daca in 1932 nu a existat nicio diferenta de motorizare intre cele doua versiuni, in anul 1933 - ultimul inainte de prezentarea modernului Imperial Airflow - cele doua variante au fost complet diferite.
Versiunea Chrysler Imperial din 1933 (CQ Series) era de fapt o masina complet noua, mai mica, care a fost scurtata cu 23 de centimetri in comparatie cu modelul din 1932. De asemenea, masina avea un motor mai mic: tot 8 cilindri in linie, dar cu o cilindree de 4.9 litri care producea 108 CP.
Pe de alta parte, versiunea 1932 a lui modelului Chrysler Custom Imperial (CL Series) a fost cel mai luxos Chrysler oferit pana atunci. Ca de obicei, caroseria cu capota alungita a fost produsa de LeBaron, doar 6 sasiuri fiind puse la dispozitia altor carosieri. In dotarea standard, Custom Imperial oferea aprindere Delco Ramy, frane hidraulice Lockheed, tehnologie "Floating Power" care limita vibratiile resimtite de pasageri, aripi tratate anti-oxidare, control automat al sistemului de incalzire si geamuri din sticla securizata. Custom Imperial a pastrat motorul cu 8 cilindri de 6.3 litri al versiunii din 1932. Acesta dezvolta 135 CP la 3200 rpm.
Masina expusa in Colectia Tiriac este un Chrysler Imperial Convertible CQ Series, dar motorul de sub capota este versiunea "Red Head", ceea ce inseamna ca masina a imprumutat motorul mai puternic de pe Custom Imperial. Acest exemplar este unul dintre cele doar cinci unitati Imperial CQ cunoscute dintr-o serie de noua masini produse si echipate cu motorul Red Head. Masina are un rulaj de 45.256 de mile (aproximativ 72.800 de kilometri)
Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde!
O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.
Download App Download App
Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie
Lun. - Dum. Inchis
Tel.: +40 755 128 444, +40 743 332 997
Email: office@tiriaccollection.ro