Se incarca ...

Chrysler 70 Series Voiturette 1931

Istorie

La debutul liniei de modele din 1931, marca Chrysler era recunoscuta ca lider la capitolul design intre gigantii industriei auto. Noul design a ajutat Chrysler sa treaca peste Marea Depresiune. Multi specialisti considera astazi ca gama de modele din 1931 reprezinta cele mai frumoase masini produse vreodata de Chrysler.

  • Chrysler 70 Series Voiturette
  • Chrysler 70 Series Voiturette
  • Chrysler 70 Series Voiturette
Descriere

Chrysler 70 a fost un nume utilizat de unele modele din familia "70", lansata de Maxwell Motor Company in 1924, cu un an inainte de schimbarea denumirii companiei in Chrysler Corporation. Gama 70 a debutat cu Chrysler B-70 (1924-1925, model cunoscut si sub denumirea Chrysler Six de la motorul cu 6 cilindri de sub capota) si apoi cu Chrysler G-70 (1925-1927). Gama a evoluat in 1927 prin lansarea lui Chrysler "Finer" 70, apoi in 1928 cu facelift-ul Chrysler 72 si a continuat cu Chrysler 75 in 1929. Intre 1930 si 1932, numele Chrysler 70 a revenit in nomenclatura gamei 70 Series, modelul fiind vandut in paralel cu o versiune echipata superior denumita Chrysler 77.

La debutul liniei de modele din 1931, marca Chrysler era recunoscuta ca lider la capitolul design intre gigantii industriei auto. Noul design a ajutat Chrysler sa treaca peste Marea Depresiune. Multi specialisti considera astazi ca gama de modele din 1931 reprezinta cele mai frumoase masini produse vreodata de Chrysler.

Chrysler 70 a fost disponibil in mai multe versiuni de caroserie cu doua sau patru locuri, printre care Roadster, Business si Royale Coupe, Convertible Coupe si Royale Sedan.

Lista standard de echipamente includea aprindere Delco Ramy, jante din lemn, frane hidraulice, o transmisie cu patru trepte, pompa de benzina mecanica, carburator downdraft semnat de Stromberg si arcuri “paraflex”. Sasiul avea lungimea de 116,5 inch (2959 milimetri), iar volumul rezervorului era de 19.5 galoane (74 de litri).

Clientii puteau adauga optionale precum rotile de rezerva montate pe aripi, jante cu spite din metal sau o oglinda retrovizoare montata in exterior.

La interior, scaunele erau imbracate in mohair de calitate superioara. Plansa de bord include toate instrumentele necesare, adapostite intr-o capsula ovala cu finisaje din lemn de nuc. Versiunile roadster erau echipate cu un compartiment de depozitare pentru crosele de golf.

Masina a fost restaurata complet in atelierele Tiriac Collection.

Aceasta unitate are un rulaj de 74.816 mile (aproximativ 120.400 de kilometri).

Serie de sasiu: RPA224882

Tip motor: 6 cilindri in linie

Cilindree: 3.582 cc

Putere: 75 CP

Transmisie: Manuala, 4 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis