Se incarca ...
Istorie

Cel mai popular Ford din anul 1939 a fost cel expus in Colectia Tiriac: DeLuxe sedan cu doua usi (sau "Tudor sedan", cum a fost denumit creativ de Ford), cu 144.333 de unitati produse. Acest model clasic se prezinta intr-o stare excelenta atat in interior, cat si la exterior. Este finisat in nuanta originala Garnet Maroon, cu un interior complet refacut conform specificatiilor din fabrica.

  • Ford Deluxe
  • Ford Deluxe
  • Ford Deluxe
Descriere

Ford Motor Company a lansat gama de modele DeLuxe in 1938, ca alternativa pozitionata intre modelele de baza (denumite de obicei Ford Standard) si marca de lux Lincoln. Numele “DeLuxe” fusese utilizat uneori atat inainte, cat si dupa lansarea acestui model pe unele niveluri superioare de echipare. Modelele Ford DeLuxe s-au diferentiat insa prin faptul ca au devenit pana in 1940 “o marca in cadrul marcii”, cu design diferit pentru caroseriile disponibile si cu o lista separata de preturi. In 1939, Ford dispunea de 5 game: Ford Standard, Ford DeLuxe, Mercury, Lincoln-Zephyr si Lincoln. Dupa Razboi, gamele s-au simplificat: Ford, Mercury si Lincoln.

Franele hidraulice, introduse de Ford in 1939 implicit pe linia DeLuxe, au reprezentat doar una dintre noutatile prezentate de companie. In incercarea de a imbunatati racirea motorului V8 de 3.6 litri disponibil standard pe gama DeLuxe, zona frontala a radiatorului a fost marita. Chiar si motorul in sine, a carui fisa tehnica anunta destul de conservator doar 85 CP, a fost imbunatatit cu noi rulmenti si cu un arbore cotit mai greu care acum invartea ventilatorul de racire a motorului. Noile scaune erau mai confortabile, fiind dotate cu arcuri mai mari.

Desi modelele DeLuxe din 1939 (denumite oficial Model 91A) ofereau un nou design frontal, caroseriile erau in rest preluate in mare parte din gama oferita in anul anterior. Parbrizele cu zona inferioara mobila pentru ventilatie (disponibile pe caroseriile cu habitaclu inchis) se aflau in ultimul an de cariera. In aceeasi situatie erau scaunele rabatabile de pe versiunea Convertible Coupe si caroseria Convertible cu patru locuri.

Gama Ford Standard din 1939 (922A), animata de o versiune "economica" de 60 CP a motorului V8 Ford cuplat la o transmisie cu 3 trepte si levier montat pe podea, beneficia de un design frontal neschimbat fata de anul anterior, iar numarul de caroserii disponibile era limitat la patru variante. Imbunatatitul si mai bine dotatul Ford DeLuxe putea fi comandat in 6 versiuni de caroserie.

Cel mai popular Ford din anul 1939 a fost cel expus in Colectia Tiriac: DeLuxe sedan cu doua usi (sau "Tudor sedan", cum a fost denumit creativ de Ford), cu 144.333 de unitati produse. La un pret de baza de 745 de dolari, oferea spatiul disponibil intr-un "Fordor Sedan" (versiunea cu patru usi) in conditiile unei economii - deloc de neglijat la acea vreme - de 45 de dolari.

Acest model clasic se prezinta intr-o stare excelenta atat in interior, cat si la exterior. Este finisat in nuanta originala Garnet Maroon, cu un interior complet refacut conform specificatiilor din fabrica. Dispune, de asemenea, de volan de tip Banjo, de incalzire si de anvelope cu flancuri albe. Masina ofera o cutie de viteze reconstruita si o caroserie revopsita in atelierele Tiriac Collection.

Acest exemplar are un rulaj de 80.180 de mile (aproximativ 129.000 de kilometri).

Serie de sasiu: 185077941

Tip motor: V8

Cilindree: 3.622 cc

Putere: 85 CP

Transmisie: Manuala, 3 trepte

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis