Se incarca ...

Chrysler Town and Country 1949

Istorie

Modelul Chrysler Town & Country (T&C) a fost o expresie a statusului social, fiind la moda in perioada de dupa Razboi. Versiunea 1949 a modelului a fost primul vehicul care a oferit un butuc in care soferul intorcea cheia pentru a porni masina. Lista de elemente standard includea si un sistem de aprindere hidrofug, ceas electric, o transmisie Prestomatic cu vascocuplaj si stergatoare de parbriz cu doua viteze de functionare. Puterea era oferita de un motor Spitfire cu 8 cilindri in linie de 5.3 litri care dezvolta 135 CP.

  • Chrysler Town and Country
  • Chrysler Town and Country
  • Chrysler Town and Country
Descriere

Modelul Chrysler Town & Country (T&C) a fost o expresie a statusului social, fiind la moda in perioada de dupa Razboi. Disponibil in versiunea Convertible doar intre 1946 si 1950, a fost produs in volume reduse din cauza complexitatii sale si a exteriorului greu de intretinut.

Anul 1949 a marcat aniversarea de 25 de ani a marcii Chrysler, iar compania a prezentat noile generatii ale modelelor sale de dupa Razboi in luna martie a acelui an. Din gama facea parte si un nou model Town & Country care acum era construit pe o structura din otel. Era primul T&C care nu avea in componenta structurala a masinii lemnul de frasin. Chrysler a sustinut ca noua solutie tehnica asigura un nivel superior de siguranta, durabilitate si o mentenanta mai facila. Versiunea sedan cu patru usi disparea din oferta, iar gama T&C era formata din doar doua caroserii: Convertible si noul Coupe cu doua usi. Chrysler nu a produs insa niciun exemplar Coupe, iar pana la finalul lui 1949 erau produse sub 1000 de unitati Town & Country Convertible.

La interior, versiunile T&C cu plafon retractabil ofereau o plansa de bord capitonata, iar indicatoarele instrumentarulul de bord au fost adunate in fata soferului, in jurul coloanei de directie. Toate comenzile erau dispuse la o lungime de brat de sofer, iar indicatoarele erau clar lizibile. Mai tarziu, aceasta asezare urma sa devina o practica foarte comuna in lumea auto. Versiunea 1949 a modelului Chrysler Town & Country a fost primul vehicul care a oferit un butuc in care soferul intorcea cheia pentru a porni masina. Lista de elemente standard includea si un sistem de aprindere hidrofug, ceas electric, o transmisie Prestomatic cu vascocuplaj si stergatoare de parbriz cu doua viteze de functionare. Puterea era oferita de un motor Spitfire cu 8 cilindri in linie de 5.3 litri care dezvolta 135 CP.

Acest exemplar Chrysler Town & Country se prezinta in nuanta exterioara Ocean Blue, cu o tapiterie asortata albastru cu alb si cu un plafon retractabil din panza. Masina are jante cu spite cromate, anvelope cu flanc alb, ceasuri de bord si radio, plus plafon retractabil actionat electric. Este un tourer restaurat superb al carui compartiment motor a fost restaurat in detaliu. Masina a fost revopsita, elementele cromate readuse la stralucirea originala iar interiorul a fost si el reconstruit. O masina perfecta pentru calatoriile de vara, acest Chrysler T&C din 1949 combina nivelul ingineresc de top caracteristic marcii Chrysler cu un tren de rulare performant si cu finisajele din lemn care au contribuit la popularitatea acestui model. Este un exemplar Chrysler rar - doar 993 de unitati au fost produse in 1949 - si se afla intr-o stare exemplara.

Elementele din lemn ale masinii au fost restaurate complet de specialistii Tiriac Collection, iar caroseria a fost revopsita. Acest exemplar are un rulaj de 66.680 de mile (aproximativ 107.300 kilometri).

Serie de sasiu: 7410433

Tip motor: 8 cilindri, in linie

Cilindree: 5.302 cc

Putere: 135 CP

Transmisie: Manuala, 4 viteze (Prestomatic)

Tiriac Collection APP

Viziteaza Tiriac Collection oricand si oriunde! 

O experienta virtuala de 360º prin intermediul aplicatiei mobile.

Download App Download App
 

Vizitati-ne

Calea Bucurestilor 289. Otopeni. Ilfov
Indrumari catre locatie

 

Ore de deschidere

Lun. - Dum. Inchis